Gewonnen, en dan?

Winkelspeler
Prijzen tot € 50,- kun je met een geldig deelnamebewijs vanaf een dag na de trekking laten uitbetalen bij de winkelier. Een aantal winkeliers betaalt zelfs uit tot € 449,00*. 
Voor uitbetaling van prijzen tot € 5.000,- dien je je deelnamebewijs ingevuld in een sealbag van PostNL met verzekerservice op te sturen naar Nederlandse Loterij, Postbus 3074, 2280 GB te Rijswijk. Zorg dat je zelf een kopie van het deelnamebewijs houdt. Vergeet niet om een kopie van een geldig legitimatiebewijs mee te sturen. De kosten voor het versturen met verzekerservice van je deelnamebewijs worden met het prijzengeld teruggestort op je rekening. Het versturen met verzekerservice van je deelnamebewijs kost je dus niets. 

Voor prijzen van € 5.000,- of meer nodigt Lucky Day je van harte uit op ons kantoor in Rijswijk. Hiervoor kun je contact opnemen met Nederlandse Loterij Klantenservice op 0800-1506 (gratis). Vul hoe dan ook direct na aanschaf je gegevens volledig in op je deelnamebewijs en bewaar dit goed! 

Speel je meerdere trekkingen vooruit dan kun je een tussentijdse prijs direct innen. Ga met het deelnamebewijs naar de winkelier, die controleert je deelnamebewijs en keert – indien het een bedrag tot € 50,- is, je prijs uit (zie hierboven als het meer dan € 50,- is). Voor de overige trekkingen ontvang je een vervangend deelnamebewijs.

Online speler
Nadat je hebt ingelogd op jouw account, kijk je binnen ‘Mijn Lucky Day’ of je een prijs gewonnen hebt. Het gewonnen geld wordt in ‘Mijn Saldo’ gestort, waar vandaan je het kunt inzetten om opnieuw mee te spelen of het gewonnen geld kunt overboeken naar je bankrekening. Prijzen tot € 5.000,- worden automatisch overgemaakt naar jouw wallet of op het opgegeven rekeningnummer in jouw account. Dit is afhankelijk van wat je hebt ingesteld in jouw account. Voor prijzen boven de € 5.000,- neemt Lucky Day contact met je op!