Op deze pagina vind je vragen over jouw Lucky Day abonnement.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.
Abonnement
-
Indien je Lucky Day via een abonnement speelt, dan speel je mee met 1-10 getallen en bedraagt je inleg minimaal € 1,50 en maximaal € 22,50 per lot per trekking. Elke dag trekt de notaris 20 van de 80 getallen. Hoe meer van je eigen gekozen getallen overeenkomen met de getrokken getallen, hoe hoger het bedrag is dat je wint. Je speelt alleen mee op de door jou aangemelde dagen.
Je kan als abonnee ook meespelen met het Lucky Day Bonusspel. De inleg voor het Bonusspel is evenveel als je inleg voor het Lucky Day spel. Het Bonusspel kan alleen gespeeld worden bij een inleg tot maximaal € 4,50.
Je deelname wordt afgerekend over speelperiodes van 1 week. De incasso vindt 1.5 week voor aanvang van de speelperiode plaats. Gewonnen prijzen worden na iedere trekking overgemaakt naar je rekeningnummer of worden toegevoegd aan je online wallet, afhankelijk van je instellingen. -
Leuk dat je automatisch mee wilt gaan spelen met Lucky Day. Zo mis je nooit meer een trekking en maak je elke dag kans op de vele Lucky Day prijzen. Je kunt een abonnement afsluiten via onze site of door contact op te nemen met onze Klantenservice.
-
Wil je meespelen met minder of juist meer loten? Wil je jouw getallen wijzigen? Of wil je op meer of minder dagen meespelen? In jouw persoonlijke Mijn Lucky Day omgeving kun je eenvoudig jouw abonnement aanpassen. Ga naar Mijn Lucky Day > Mijn abonnement.
- Wijzig je een bestaand lot, dan gaat deze wijziging in op de eerstvolgende trekking.
- Ga je met meer of minder loten meespelen, dan gaat de wijziging in over 3 weken.
-
Wil je meespelen met andere getallen? In jouw persoonlijk Mijn Abonnement omgeving kun je jouw getallen aanpassen.
-
Wil je met minder loten meespelen? Dat kan je heel makkelijk aanpassen via Mijn Abonnement. Log in op Mijn Lucky Day en pas je abonnement aan naar jouw wensen.
Wil je alles stopzetten? Dat vinden we jammer om te horen. Je kunt je abonnement opzeggen op de volgende manieren:
Mijn Lucky Day: Opzeggen gaat het snelst via jouw persoonlijk Mijn Lucky Day. Onder ‘Mijn abonnement’ vind je de button ‘Abonnement annuleren’.
Telefonisch: Neem telefonisch contact op met onze klantenservice op 070 - 550 08 06. Open van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur, gebruikelijke belkosten.
Online: Gebruik hiervoor ons opzegformulier. Hou wel rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 10 werkdagen.
Post: Stuur een brief naar:
Klantenservice Lucky Day
Postbus 818
2700 AV Zoetermeer
Houd wel rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 10 werkdagen. -
Om je zo snel mogelijk mee te laten spelen, zal jouw eerste incasso afwijken van de wekelijkse incasso op donderdag. Jouw eerste incasso is 2 tot 4 werkdagen na het afsluiten van je abonnement. Daarna zullen we voor de spelperiodes die volgen, wekelijks op donderdag incasseren.
-
Het incassobedrag is gebaseerd op het aantal loten, de inleg en het aantal dagen waarmee je meespeelt in jouw abonnement. Op je bankafschrift staat vermeld voor welke week wij hebben geïncasseerd. Om je zo snel mogelijk te laten meespelen, wijkt de periode en hoogte van de eerste incasso mogelijk af.
-
Ja, dat kan! Je kan als abonnee meespelen met het Lucky Day Bonusspel. Dit is voor loten met een inleg tot en met € 4,50.
-
Onze betalingsverwerker Buckaroo verzorgt de automatische incasso. Ze maken hierbij gebruik van een incasso rekening bij de Deutsche bank te weten: NL 28 DEUT 0265 2523 93 ten name van NEDERLANDSE LOTERIJ BY BUCKAROO
-
De gegevens van je abonnement kan je terugvinden in Mijn Lucky Day bij Mijn abonnementen.
-
Wanneer jouw abonnement start hangt af van de dag(en) die je kiest. Je kunt tot 42 uur voor de trekking een abonnement afsluiten. Wil jij bijvoorbeeld op maandag 18:00u met jouw abonnementslot(en) meespelen? Dan kan je jouw abonnement tot uiterlijk 23:59u de voorafgaande vrijdag afsluiten.
-
Lucky Day stuurt een betaalverzoek aan spelers waarvan de incasso voor de automatische deelname niet is gelukt en waarbij er wel is deelgenomen aan één of meerdere trekkingen. Controleer dit allereerst in jouw bankomgeving. Twijfel je nog steeds aan de juistheid van het bericht? Neem dan contact op met de klantenservice. Houd de e-mail bij de hand, zodat de medewerker je snel van dienst kan zijn.
-
Het incassobedrag is gebaseerd op het aantal loten, de inleg en het aantal dagen waarmee je meespeelt in jouw abonnement. Op je bankafschrift staat vermeld voor welke week wij hebben geïncasseerd. Om je zo snel mogelijk te laten meespelen, wijkt de periode en hoogte van de eerste incasso mogelijk af.
Ik heb een vraag over Algemene vraag | Prijzen en Trekkingen | Speluitleg.